donderdag 10 mei 2012

Shoplog 2

En ook ik heb wat aankoopjes gedaan op de onbekende bestemming waar A.C.E. 1 en ik zijn heen geweest (dit om onze identiteit niet openbaar te maken). Mijn aankoopjes zijn niet zo pink als die van A.C.E. 1, maar ik ben er alsnog heel blij mee!








Ik begin met de MAC lipstick die ik heb gekocht. Het was niet mijn allereerste MAC product, maar ik heb bijna niks van dit merk dus ik was erg blij toen ik het gekocht had! Wij waren allebei op zoek naar een lipstick die net even wat anders is dan normaal. Na advies van de verkoopster heb ik de kleur 'Watch me simmer' gekocht, volgens mij uit een limited edition. Het is een roze/koraalachtige kleur die erg mooi is! 



Net als A.C.E. 1 heb ik ook een nagellakje uit wanhoop gekocht van hetzelfde merk. Alleen die van mij is een echte neon-roze kleur. Ik vind het persoonlijk een hele gave kleur!


Ook heb ik nog twee kledingstukken gekocht. Als eerste een blauw shirtje met vleugelmouwtjes. Ik ben zelf niet zo bezig met mode en draag dan ook hele veilige kleding (veel blauw en zwart zonder printjes). Van mezelf moest ik daarom eens een keer een ander model dan de standaard tshirts en jurkjes. Daarom heb ik gekozen, op aanraden van het Hertje, voor deze vleugelmouwtjes. De kleur is nog steeds veilig, maar he, kledingsmaak verandert niet in één dag. 


De dag daarna heb ik een jurkje gekocht mét print! Ik was heel trots op mezelf dat ik het aandurfde en ik vind het een heel erg mooi jurkje, vooral als ik hem aan heb. Ik heb de jurkjes voor de foto's voor mijn dvd kast gehangen dus jullie krijgen meteen een sneak peak van mijn dvd's (allemaal arthouse uiteraard zoals je ziet).




En als laatste wil ik jullie mededelen dat ik een nieuwe telefoon heb! Mijn abonnement was afgelopen dus ik ging op zoek naar een nieuw abonnement plus telefoon. Ik had al een sterke voorkeur voor de Iphone 4s en sinds vorige week hoefde ik niet bij te betalen voor het abonnement wat het beste bij mij aansloot. Daarom ben ik nu over gegaan naar het tijdperk van de smartphones en heb ik met pijn in mijn hart vaarwel gezegd tegen mijn nokia bel+sms telefoon (wel met kleurenscherm). Maar ik ben wel heel blij met mijn Iphone!

Dit was mijn shoplog. Ik hoop dat jullie het interessant vonden!

Hebben jullie leuke dingen geshopt in de meivakantie?

xoxo

A.C.E. 2

5 opmerkingen:

  1. Hoi A.C.E. 2, kun je ook een OOTD maken met je nieuwe printjurkje? xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet dat de EO ook nagellak verkocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuke dingetjes, ik vind vooral die lipstick van MAC echt helemaal het einde! ^^

    ik vind je blog erg leuk dus ik volg je nu ook! misschien vind je het leuk om ook een kijkje op mijn blog te nemen en misschien terug te volgen :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie MAC lipstick! Vind je jurkje ook erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een ongemakkelijke reactie achter!