zaterdag 14 april 2012

Shoplog Kruidvat 1+1 gratis actie



Als er kortingsacties zijn, is het belangrijk voor de arme student om hiervan te profiteren. Je wilt immers niet teveel betalen voor je dagelijkse plamuurtje. Daarom zijn de dames van A.C.E. naar het Kruidvat gegaan om make up in te slaan, omdat deze in de aanbieding waren: 1+1 gratis. Als eerste het verslag van A.C.E. 2.


Alvast een note: de verschillende groottes lettertype is natuurlijk volledig expres om even wat variatie erin te brengen. 





 





Het eerste wat ik zag liggen was deze blush! Hij is prachtig peachy en deze kleur is helemaal goed voor de zomer. Vandaag was weer een lekker lentedagje, dus binnenkort kan ik deze kleur prima gebruiken. Blush hoeft niet per se bij je dagelijkse plamuurtje, maar het kan heel mooi lijken! Hij is van Catrice in de kleur "Apricot Smoothie". Helaas is hij al een beetje kapot. 





Dit product is wel bedoeld voor het dagelijkse plamuurtje. Het is de Dream Mat Powder van Maybelline. Deze had ik altijd in mijn dagelijkse stash zitten, maar hij was op. Nu heb ik hem gelukkig weer want hij is wel fijner dan de Catrice poeder die ik eerder gebruikte.


Dan een product die ik waarschijnlijk niet heel veel zal gebruiken, maar wel een mooie aanvulling vind op mijn stash is deze Metro Quartet Eye Shadow in de kleur 815A. Studenten dragen vaak geen oogschaduw, omdat je als student een natural beauty moet zijn. Zo zijn de conventies. Daarom draag ik ook geen oogschaduw, omdat ik anders raar wordt aangekeken in de UB en dat wil je echt niet! Status is zeer belangrijk en daar hoort oogschaduw niet bij. Maar als ik een keer niet in mijn studentenstad ben, wil ik weleens oogschaduw dragen op een feestje of iets dergelijks. Daarvoor kan ik dit palet gebruiken. 


Het volgende product is een mascara van Rimmel, Scandaleyes,  die nog niet zo lang uit is. Ik was erg benieuwd naar het resultaat van deze mascara en daarom heb ik het gekocht. Behoort ook tot het dagelijks plamuurtje. 


Ik heb ook nog een mascara gekocht van Catrice, Lashes to Kill. Ik wilde namelijk kijken of het ook uitmaakt of een mascara goedkoop is of wat duurder. Dat ga ik de komende maanden even testen.


En dan nu de nagellakjes die ik gekocht heb. Ik ben zelf erg verslaafd aan nagellak kopen en had dan ook meer dan 50 lakjes. Uiteraard ben ik te lui om elke dag nieuwe nagellak op te doen, dus loop ik vaak 2 week met dezelfde kleur (die helemaal afgebladderd is), maar toch blijf ik nieuwe nagellakjes kopen. Hieronder de nagellakjes: 


Essence Cracking Top Coat in 01: Crack me! Black

NYC 257: Lavender Cupcake (beetje jammer van de naam, tenzij je openlijk van thee drinken houdt. En dan niet in de dubbelzinnige versie)
Essence Cracking Top Coat in 03: Crack me! Blue


Essence 97: Absolutely Blue

Essence 53: You Belong to Me


Catrice 360: Raspberry Fields Forever

Catrice 770: Lavender on Agenda


En als laatste: Catrice 030: Meet Me At Coral Island
Dat waren de aankoopjes die ik heb gedaan bij het Kruidvat. Ik was in totaal €26,68 kwijt, dus eigenlijk heb ik meer dan €50,- aan make up gekocht bij het Kruidvat. Ach, never mind! 


Fijne zonnige, maar ongemakkelijke dag nog!


Wat hebben jullie allemaal bij het Kruidvat gekocht?


xoxo


A.C.E. 2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een ongemakkelijke reactie achter!