maandag 16 april 2012

Shoplog 2 Kruidvat 1+1 gratis actie

Ook A.C.E. 1 rende naar de Kruidvat toen ze hoorde van de make up 1+1 gratis actie, want ze had nog een paar dingen nodig die essentieel zijn voor haar plamuurtje. Welgemeende excuses voor de foto's alweer, de volgende keer kom ik met high definition plus foto's. 


Wat ik heb gehaald:

1. Rimmel London's Lasting Finish by Kate Moss lipstick kleur nr 10 (knálrood).


Als je aan Kate Moss denkt, denk je aan haar rode lippen. Zoals je ziet is deze lippenstift van haar lijn ook knálrood van kleur. Dit werkt erg uitdagend als je het draagt met het stappen. De lippenstift is long lasting, dus kissproof? Binnenkort zal ik dit gaan uittesten. 



De kleur is echt heel mat dus het kan misschien wat droog aanvoelen op de lippen. Maar dit heeft wel het voordeel dat het minder snel afgeeft en je minder vaak hoeft bij te werken. Ook de hoes vind ik erg mooi en stijlvol, helemaal zwart met in het rood 'Kate Moss' erop. De lippenstift heeft een heerlijk fruitige geur, misschien trekt dit ook wel jongens aan.


 De lipstick kost normaal gesproken €9,50.





2. Essence Cracking Top Coat in 01: Crack me! Black

 












Dezelfde als A.C.E. 2! Kost normaal gesproken €1,80


3. Essence Cracking Top Coat in 03: Crack me! Steel blue

 
 
Ik had nog geen cracking nagellakjes dus heb ik er gelijk twee gehaald. Deze heeft een mooie metallic donkerblauwe kleur. Ook deze kost normaal gesproken €1,80.
 
4. Essence Pure Skin Pure teint Compact powder in 01 beige


Deze poeder is van de Pure Skin lijn van Essence, deze lijn belooft de huid te verbeteren en te egaliseren. Ook verstopt deze poeder je poriën niet en is antibacterieel. Wat fijn! Er zitten wel parabenen in, ik heb daar geen problemen mee maar als jij dat wel hebt dan raad ik deze poeder niet aan. In de winkel kost de poeder €3,50.
5. Rimmel London Volume Flash Scandaleyes Mascara
Wow, wat een groot borsteltje! Dat is even wennen, ik stopte hem de eerste keer recht in m'n oog. Gelukkig is de mascara getest op gevoelige ogen en contactlenzendragers (that's me!). Het prikte daarom niet echt. De mascara is erg fijn in gebruik en maakt mn lange wimpers nóg langer en voller. Normaal gesproken ben ik van de budgetmerken van mascara's omdat ik al zulke lange wimpers heb en ze anders zo overdreven zijn, maar deze mascara pakt al m'n wimpers mee en maakt ze gelukkig niet spinnenpoterig, dus dat is geweldig! Normaal gesproken kost deze mascara €12,00.


6. Catrice Allround concealer
Ik had nog geen concealer, wat een schande voor de mooie student. Want na een avondje hard stappen en weer vroeg opstaan voor college, is concealer een echte must! De roze kleur in dit palette verbergt donkere kringen onder je ogen, ideaal als je wallen hebt na het partyen! De groene kleur verbergt roodheid (voor pukkeltjes en dergelijke) en de andere kleuren verbergen andere onregelmatigheden en doe je ook over de roze en groene kleur heen. Binnenkort ga ik deze testen na een avondje doorhalen. De concealer is lekker romig van kleur. De huidskleurige concealers zijn lekker goed gepigment en de groene en roze kleuren zijn goed subtiel, zodat je geen rose of groene vlekken op je gezicht krijgt. De donkerste kleur zal ik echter niet gebruiken omdat die echt te donker voor mijn albinohoofd is. Jammer alleen dat er geen kwastje ofzo bij het palette zit, maar aanbrengen met je vingers werkt ook beter met deze concealer. Normaal gesproken kost dit palette €2,80.




Voor dit alles betaalde ik nog geen 16 euro. Ik hoop dat jullie mijn shoplog leuk vonden. Wil je reviews hebben van bepaalde producten, laat dit dan in een reactie achter. 

xoxo

A.C.E. 1

3 opmerkingen:

Laat een ongemakkelijke reactie achter!