donderdag 22 maart 2012

Shoplog Sephora

De actie bij de Sephora waarbij de drie producten van het huismerk kan halen voor €10,- is weer van start gegaan! Ik ben naar de Sephora in onze stad gegaan om te kijken wat er te halen viel en uiteraard heb ik wat meegenomen! Ik heb zelf drie producten uitgezocht en ik heb een verrassingspakket gehaald. Lees verder voor de kwalitatief erg goede foto's van de geshopte spullen!





 


 Als eerste heb ik een bronzer uitgezocht. Zoals je ziet is hij een beetje beschadigd. Desalniettemin is het een erg mooie bronzer. Heel fijn om te shapen! Ooit komt er een look van, maar het blijft nog even een verrassing hoe de dames van A.C.E. eruit zien om persoonlijke redenen. 


 


In hetzelfde gedeelte waar de bronzer lag, lag ook deze prachtige highlighter. Het lijkt hier op een roze blush, maar het is echt een higligher. Hij is zeer gepigmenteerd en echt een aanrader. Als jullie tips willen hoe je bronzer en highlighter moeten gebruiken, laat een comment achter!


 Dit is een oogpotlood van de Sephora die ik heb meegenomen. Deze geeft ook erg goed pigment af en is lekker zacht. Ik gebruik een oogpotlood altijd om langs mijn bovenste wimperlijn een lijntje te tekenen. Dit is echt een aanrader als je veel oogpotlood gebruikt!


Hieronder bespreek ik het verrassingspakketje voor €10,-.


 


Dit is een lipgloss van het merk Too Faced. Het is een Mood Lipgloss, wat betekent dat de kleur zich aanpast aan je stemming van de dag. Het is in de kleur Pink Berry. Ik ben bezig met deze gloss te testen. Als jullie een uitgebreide review willen, moet je het laten weten!

Ook zat er een douchegel in het verrassingspakket. Deze is van Givenchy en ruikt erg bloemig. Een beetje oubollig, maar voor het cultureel kapitaal is het altijd goed om dure merken in je kast te hebben staan. 

Als laatste zat er een lipgloss van Sephora in het pakket. Het is een plumping lipgloss in de kleur 07. Deze kleur is een nude-bruin kleurtje en erg mooi. Ook deze ben ik nog aan het testen. Willen jullie hier een review van? Laat het me weten. 

 
 
Hierboven zie je swatches van de lipglossjes en het oogpotlood. Als jullie een look willen zien met alle producten, laat een reactie achter in de comments. Dan kunnen de dames van A.C.E. oefenen om een mooie look met deze producten te maken. 


Ik ben me ervan bewust dat er erg veel vaktaal is gebruikt in dit artikel. We maken binnenkort een artikel met vaktermen binnen de beautywereld zodat jullie allemaal weten waar wij over praten. Als je nu al vragen hebt over een bepaalde term, laat het weten. Dan leggen wij het uit. 


Ga jij ook wat kopen bij de Sephora 3 voor €10,- actie?


xoxo


A.C.E. 2


9 opmerkingen:

  1. omg door jou ga ik vanavond meteen naar de sephora ipv te wachten tot zaterdag want ik wil een verassings zakje!En verder zit ik erover te denken om te primer te kopen maar denk dat ik die toch laat liggen.

    Groetjes,
    izzy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En, ben je al naar de Sephora geweest Izzy? Zat er in jouw verrassingszakje hetzelfde? En kon je je inhouden om de primer niet te kopen ;)?

      Verwijderen
    2. Hey,
      de zakjes waren op :( dus nu heb ik een foundation gekocht en twee primers. De een was geschikter voor de droge huid en de ander heeft een bronzing effect dus niet die ik wilde kopen. En DUM DUM DUM mijn favo mascara was er nog. to faced nogwat mascara die uit het assortiment gaat. Heb er een gekocht en ga als deze op/oud is over op een nieuw merk.
      Groetjes,
      Izzy

      Verwijderen
    3. Oh wat jammer! Had je misschien toch nog eerder moeten gaan ;)
      We gaan binnenkort wel een paar mascara's reviewen, misschien weet je dan op welk nieuwe merk je over moet stappen!

      Verwijderen
  2. Leuke producten! Die compact powder heb ik ook gehad, die vond ik wel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi meiden van A.C.E.!

    Kun je met het oogpotlood ook je wenkbrauwen bijtekenen? Ik heb namelijk blonde wenkbrauwen en ik vind het mooier om ze wat aan te zetten. Meestal teken ik een bolletje vooraan mijn wenkbrauw en trek ik een mooie rechte lijn naar de zijkant die ik dan goed inkleur. Is dit potlood daar voor geschikt? Dan koop ik er namelijk gelijk 3!

    XxXxXxXxX,,!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anne,

      Nou dat ligt eraan of je donkere wenkbrauwen hebt. De techniek die je gebruikt is goed, maar misschien is het handiger om een iets lichtere kleur te gebruiken. Tegenwoordig is het ook de trend om een kleurtje te gebruiken, blauw staat ook erg natuurlijk als je blauwe ogen hebt. Heb je nog gebruik gemaakt van de actie bij Sephora?

      Liefs,

      A.C.E. 2

      Verwijderen

Laat een ongemakkelijke reactie achter!