zaterdag 24 maart 2012

Action shoplog



Hoi allemaal,

Daar is A.C.E. 1 weer met een interessante shoplog. Deze keer van mijn favo winkel, de Action. Uiteraard heb ik weer zorgvuldig aandacht besteed aan de kwaliteit van mijn foto's. Kijk en geniet!

 

1. Aloe Vera Juice Japanese Green Tea 1,82 voor 1,5 liter
Toen ik in de rij stond vroeg een Japans vrouwtje achter mij waar ik dit vandaan had en toen rende ze nog snel daar naartoe om het aan haar boodschappenkar toe te voegen. Dit moet wel goed spul zijn! #Schoonheidkomtvanbinnenuit

 2. Mustard Dille dressing van Sla Etcetera €1,52 voor 250 ml
  
3. Aluminiumfolie €0,98 voor 20 meter
Omdat m'n huisgenoten het vertikken te kopen!

4. Reinigende poriënstrips €0,98 voor 6 strips

 5. Bella cotton wattenstaafjes €0,37 voor 200 stuks
 6. Body - X Wegwerpscheermestjes   €0,99 cent voor 8 stuks
 7. Max Herbal Conditioner met Aloë Vera extract €0,79 voor 400 ml
 8. Style Hairspray Extra Sterk € 1,98 voor 625 ml
 9. Wayfarer-lookalike zonnebril met kantmotief (ik heb m'n ogen dicht omdat deze mijn identiteit kunnen veraden) €0,99
 10. 3 Max oogpotloden met slijpdop €0,69
 11. Onyx Dermo Labs Exfoliating masker - voor de normale tot vette huid en t-zone. Verwijdert dode huidcellen voor een jongere huid. €0,79 voor 2 maskers
 12. Odina visage Hydraterende dagcrème €1,79 voor 50 ml
 13. Nog een trendy zonnebril €0,99

14. Max Ocean zeeppomp €0,99 cent voor 1 liter
Ook dit vertikken m'n huisgenoten om opnieuw te kopen, daarom maar gelijk een liter!


Ik hoop dat jullie m'n Action haul leuk vonden! Als jullie reviews willen van bepaalde producten, laat een comment achter! Wat kopen jullie altijd bij de Action?

xoxo

A.C.E. 1

11 opmerkingen:

  1. tip die k van beautygloss.nl heb is de neusstrip natmaken met een washandje ofzo als hij op je neus zit. Zoals met van die plaktatoos.
    En ik comment onder de naam anoniem omdat k niet weet hoe t anders moet met naam en mail. Dus ik eindig wel met:

    Groetjes,
    Izzy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje voor de tip Izzy! Ik had vandaag 1 neusstrip geprobeerd en hij pakte niks mee dus dan ga ik jouw tip maar snel uitproberen :)

      xoxo

      A.C.E. 1

      Verwijderen
    2. Zelfs met Mascha's tip lukte het me niet :( Desalniettemin is Action een paradijsje op aarde. Maar ik vroeg me altijd af wie die vreemde Aloe Vera sapjes kocht... ieh.

      Verwijderen
  2. Wat een fantastische shoplog, ik leef al 5 jaar op niets anders dan producten van de Action! Handdoeken, opblaaskrokodillen, shampoo, anti-voetschimmel, lijmstiften, koekenpannen, paaseitjes, tortillachips, je noemt het maar en ze verkopen het er. Zou iedereen eens moeten proberen, maakt het leven een stuk gemakkelijker en goedkoper!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Er dreven allemaal stukjes in dus ik durf het niet op te drinken, volgens mij lag hij al te lang buiten de koeling.

      Hoezo, houd jij van thee drinken Bloemetje?

      xoxo

      A.C.E. 1

      Verwijderen
    2. Ja, het liefst met zelfgemaakte cupcakes! Op mijn facebook staan veel foto's waarmee ik met thee op de foto sta! Love theedrinken! (in alle contexten, if you know what I mean)

      Verwijderen
  4. Ik zou graag een review willen zien over de aluminilium folie. Ben erg benieuwd wat je daar allemaal mee kunt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anne,

      Leuk dat je geïnteresseerd bent in een review van de aluminiumfolie! Ik ben druk bezig met testen, binnenkort hoor je meer!

      Verwijderen

Laat een ongemakkelijke reactie achter!