maandag 25 juni 2012

Collective Haul A.C.E. 2

Omdat we een tijdje er tussenuit zijn geweest, hebben jullie ook lang geen shoplog gezien van ons. We hebben niet heel veel tijd gehad om te winkelen, maar we hebben uiteraard toch een aantal dingen gekocht. Hieronder de geshopte spullen van A.C.E. 2!



Bij de DA in onze mooie studentenstad hadden ze een paar week geleden een actie dat alle Maybelline producten €2,50 waren. Dat vond ik een mooi excuus om even weer een paar make-upjes in te slaan. 


                   

Als eerste twee mascara's die ik eerder al een keer had gehad en mij erg goed bevielen, namelijk Maybelline The Falsies en The Falsies Flared. Het is altijd handig om wat mascara's op voorraad te hebben dus daarom heb ik twee meegenomen. 



Ook dit oogschaduwdoosje vond ik erg mooi. Ik draag niet erg vaak oogschaduw omdat dit niet binnen de conventies van de studenten valt, maar de dames van A.C.E. zijn expert in het veranderen van conventies dus we gaan oogschaduw hip maken onder de studenten! De oogschaduw is prima gepigmenteerd en je kan er mooie, natuurlijke looks mee maken. Ik heb een soortgelijk palletje van NYC. Later maak ik een artikel waarin ik deze twee palletjes vergelijk. 


Dan de Maybelline Superstay 24 hours concealer. Hier heb ik veel goede reviews van gelezen, omdat hij heel erg goed dekt. Dit is inderdaad zeker het geval en ik vind het echt een aanrader. Ik gebruik de concealer onder mijn ogen.



Deze lipstick is in de kleur Bubblegum en is een roze lipstick. Het is een mooie kleur voor overdag en ik vind de huls ook erg mooi. Het komt erg natuurlijk over op mijn lippen en hij droogt je lippen niet uit. 
Alle Maybelline producten heb ik dus voor €2,50 gekocht, dus ik was in totaal €12,50 kwijt voor 5 producten: niet duur!


Het werd weer tijd voor een nieuwe dagcreme. Deze dagcreme heb ik al eerder gehad en hij bevalt me nog steeds erg goed. Als ik onder de douche vandaan kom heb ik altijd een erg droge huid en deze maakt je huid lekker soepel. Hij is van L'oreal en was 7 euro. 


Ook had ik weer reinigingsdoekjes nodig. Deze van het Kruidvat zijn prima, alhoewel ik niet heel erg van reiniginsdoekjes houd. Maar als dronken thuis komt heb je geen zin om de plamuur van je hoofd te halen met allemaal verschillende middeltjes, dus dan is zo'n doekje prima. Ook voor in het vliegtuig is het heel fijn. Ik laat nog even in het midden waar ik heen ga op vakantie (komt binnenkort wel een artikeltje over).

 Dit zijn mijn aankoopjes van de afgelopen tijd. Niet heel erg veel, maar als arme student zijnde kan je ook niet heel veel kopen helaas. Daarnaast spaar ik natuurlijk al mijn geld op voor mijn vakantie.


Hebben jullie nog leuke dingen gekocht onlangs?


xoxo


A.C.E. 2



2 opmerkingen:

Laat een ongemakkelijke reactie achter!